Profili korisnika usluga profesionalne Art masaže

Verovatno ni jedna maserka nije intelektualac, tačnije, verovatno to ne očekuje ni jedan korisnik usluga masaže!? Ipak, Art Maserka to jeste i koristi svoju poziciju pružaoca usluga masaže muškarcima u Srbiji, da opservira, upoređuje i analizira tok komunikacije i odnos, kako bi otkrila šta se krije iza potrebe muškaraca da konzumiraju ove usluge.  Zaključci o korisnicima nisu finalni, iako će se svako prepoznati makar u jednoj od navedenih kategorija tipova korisnika. Ipak, ovo nije naručeno istraživanje, ono je lično, i isključivo je u funkciji ekonomizacije maserkinog vremena i boljeg efekta u daljem poslovanju i tako ga treba i razumeti.

Osim ovog ekonomskog aspekta poslovanja Art Maserke, ovo malo istraživanje se može shvatiti i kao mikro analiza psihološkog portreta i socijalnog statusa građana Srbije, kroz prizmu maserskih usluga.

I naravno, Art Maserka sve to radi besplatno i bezinteresno, jer niko nije naručio istraživanje. Art Maserka ulaže svoje intelektualne, stručne i vremenske resurse u ovom istraživanju, koje je vrsta njene intelektualne zabave i sekundarna dobit, kroz spoznaju. Neki drugi interes je jedna vrsta moguće javne debate o tome kako se percipira žena u ulozi maserke, čiju ulogu su zapravo zauzele sve druge žene, koje nemaju profesiju ili koje od svoje profesije ne mogu da žive, a i nisu profesionalne maserke, pa pod paravanom masaže, pružaju seksualne usluge. Zbog toga, mnogi potencijalni korisnici masaža, očekuju i ovakvu vrstu kontakta kroz naručenu, profesionalnu masažu, posebno ako je maserka atraktivnog izgleda.

Pred vama je skica profila korisnika masaža, na osnovu in/direktnog iskustva i komunikacije sa zainteresovanima za moju profesionalnu uslugu Art masaže, a koji do mene dolaze preko društvenih mreža i oglasnih prostora na Internetu. Generalno, korisnici usluga profesionalne masaže se mogu svrstati u dve opšte kategorije: 1. Pravi klijenati i 2. Slučajni korisnici. Posebna podgrupa  Slučajnih korisnika je “Kvazi klijent”, “Smarač” ili “drkadžija”. Svaka od ovih kategorija ima još potkategorija koje variraju u odnosu na uzrast i potrebe. Takođe, iz njihovih potreba, javlja se i njihova percepcija maserke , uloga i usluge. O percepciji maserki iz ugla korisnika, detaljnije, nekom drugom prilikom, a sada moja percepcija muških korisnika na osnovu kojih je izvučena ova klasifikacija.

Zahvaljujem svima koji su neposredno učestvovali u ovom mom neformalnom sociološko psihološkom istraživanju, i doprineli na bilo koji način da se ova moja opservacija artikuliše u pisanoj formi.

_dsc2017

 

 

PRAVI KLIJENT

Idealan klijent – Ljubitelj masaže

Muškarac srednjih godina (od 35 do 50.), patrijarhalan, kulturan, obrazovan, sa dobrim primanjima (bankar, dizajner, lekar, IT …), poštuje masersku profesiju, prijatan i distanciran, ne cenknjka se sa maserkom, ne komentariše cenu i ne spušta cenu usluga, niti traži dodatne usluge od dogovorenih; na masažu dolazi zbog zdravlja i da se opusti; bračni status: uglavnom oženjen, drži do sebe, najčešće ima neki vid rekreacije, ili se aktivno bavio sportom. Može biti lojalan klijent.

Sportista

Mlađi muškarac (20 do 35 god.), srednja stručna sprema ili viša, srednje platežne moći, koji drži do sebe i fizički je aktivan, trenira neki sport ili vežba u teretani i relax masaža mu treba da se opusti, poštuje maserku, ne prelazi granice i ne cenjka se oko cene. Ne traži fotografije maserke, ne inicira seksualni odnos.

Seksualni manijak

Muškarac srednjih godina (od 35 do 50 god.), uživa u masažama, bez obzira na ekonomski status i fizički izgled, u stalnoj potrezi za zadovoljstvom, neoženjen ili živi promiskuitetno, bez obzira na to da li je u braku, seksualno aktivan, sklon eksperimentisanju (perverzije, swing, više partnerki, BDSM, “B”, korisnik svih porno sadržaja), voli sve da proba i teško ga je zadovoljiti, na masažu dolazi redovno ali iz radoznalosti menja maserke, ne cenjka se ali prelazi granice dogovora, sam inicira intiman kontakt i očekuje  više od dogovorene masaže.

SLUČAJNI KORISNIK

“Uteha”

Stariji muškarac (50 – 65. god.,), patrijarhalan, dobrostojeći (privatni biznis ili stručnjak u javnom sektoru), sa neredovnim seksualnim životom – razveden, ili neaktivan bračni život, fizički izgled varira od dobrodržećeg do zapuštenog, ne kalkuliše cenu, ne prelazi granice, poštuje maserku, zahvalan, spreman da doplati “dodatnu uslugu” ako je to bila njegova želja i on to zahteva po ostvarenju kontakta ili unapred predlaže kontakt uz doplatu.

Seksualno ugrožen

Mađi muškarac (20 do 35 god.), preopterećen seksom, ili nema redovan seksualni život ili “voli starije”, MILF mu je fetiš, dnevno mastirbira više puta i veliki je konzument porno sadržaja, može da se nudi maserki za seksualnu avanturu i očekuje da bude zajahan na masaži, nepredvidiv, ne poštuje maserku ni granice, nezahvalan klijent.

Zdravstveni razlozi

Mlađi muškarac (20 do 35 god.) koji je fizički neaktivan i zapušten, studira ili naporno radi i ima bolove i probleme sa telesnom težinom, zainteresovan i za vežbe, nema dobre prihode, ne cenjka se, poštuje maserku i dogovore, prihvata savete za vežbe i fizičku kulturu.

Muškarac srednjih godina (35 do 50 god.), fizički zapušten, mnogo sedi, nezdravo se hrani, brzo živi i na brzoj hrani je, ima zdravstvene tegobe sa kičmom i telesnom težinom, varenjem ili dr.,  lenj, nije zainteresovan za vežbe, prihodi nisu faktor, ne cenjka se, poštuje maserku ali ne želi da se menja, da menja svoje navike, da vežba itd., dolazi zbog bolova i antistresa.

KVAZI KLIJENTI  

Smarač, drkadžija

Različitog stepena obrazovanja i uzrasta, uglavnom srednja stručna škola ili niži nivo obrazovanja, uglavnom samozaposleno lice iz privatnog sektora (a može biti i iz javnog), na masažu dolazi jer je ili “prezauzet da vežba”, zapušten fizički, nema redovne seksualne odnose, i hteo bi da se ogrebe za malo besplatnog zadovoljstva, nezahvalan klijent. Ovaj bi da dobije sve a da ne da ništa, da smanji cenu do maksimuma, i od starta u komunikaciji počinje da komentariše cenu i da se pogađa, kao da je na pijaci i da se intimizira sa maserkom, da traži i pokazuje fotografije, priča o intimi i troši maserkino slobodno vreme preko društvenih mreža, nema granica ni u čemu, šalje poruke u bilo koje doba dana ili noći, uzurpira privatnost maserke, i misli da maserka je tu samo da bi ispunjavala njegove želje. Najgori tip muškarca, neostvaren, dosadan, bez granica i nikad ne dođe na masažu a komunikacija sa maserkom mu služi za zadovoljenje trenutnih potreba, “olakšanje”, pod uslovom da dobije fotografije maserke.

Samozvani partner maserke

Različitog socijalnog statusa, uzrasta i partnerske situacije, svih generacija teže da uspostave intiman odnos sa maserkom, bez prethodnog upoznavanja i ostvarenja realnog kontakta. Neretko, korisnici koji sa Art Maserkom uspostave prijateljsku komunikaciju “online”, bi da budu i situaciji da imaju neki stepen intime sa maserkom, i odbijaju odnos klijenta, prelaze granice prvobitnog dogovora i poslovanja, očekuju da njihove želje budu uslišene van odnosa masaže, i time samoinicijativno prelazi u zonu nekog neformalnog patnerskog odnosa, “smaraju” svojim željama i potrebama, uzurpirajući slobodno vreme maserke. Maserka budući da ne želi da bude u statusu kvazi maserki koje naplaćuju usluge, a zapravo vrši seksualne usluge, a ne želi ni da stupa u intimne odnose sa potencijalnim klijentima koje prethodno nije upoznala u relnom životu, niti su bili korisnici masaža, troši svoje dragoceno vreme, u obrazlaganju svojih razloga, nepoznatim muškarcima sa Interneta i to njeno vreme, ne može se naplatiti i niko ne ceni, šta više, to se uzima “zdrvo za gotovo”, skoro kao neka obeveza Maserke da bude ljubazna i sasluša potrebe uzurpatora njenog vrmena i profila na netu. Uglavnom, to su zauzeti muškarci, poslovno ili neretko oženjeni, koji bi da na ovaj način nađu dopunu svom sekusalnom životu, bez posledica po stabilnost svojih bračnih odnosa, jer bi se intimni odnos ostvarivao kad oni imaju slobodnog vremena. Tu su i mladići koji vole “starije žene”, i koji čeznu za bogatim seksualnim iskustvima, fetišizujući nepoznate žene koje mogu da im budu majke, po uzrastu.

Umesto zaključka, preporuka za klijente: Grom iz vedrog neba

Maserka koja ovo piše, ne pruža seksualne usluge, tj. ne naplaćuje ih, ne mogu se naručiti, ali se mogu u nepredviđenim okolnostima dogoditi, sa odabranim klijentom, i sasvim iznenada, na inicijativu maserke. Maserka ne voli nikakvu vrstu pritiska po ovom pitanju i samostalno odlučuje da li će i kad biti sa nekim intimna!  Ipak, postavlja se smisao tog odnosa, iz ugla maserke, kao žene koja bi želela da uživa u tom činu, a uživanje se zapravo jako retko dogodi, po njenoj meri i očekivanjima. Sa druge strane, postavlja se pitanje integriteta maserke, njene pristupačnosti i posledica koje one imaju, po maserkin status i dalju komunikaciju i poslovanje.

Bilo je situacija u kojima maserka dobije želju da se intimizuje sa korisnikom masaže,i najčešće ne dobije željenu satisfakciju kroz takav odnos. Razloga ima više, ali to nije tema. Suština je da se u takvim okolnostima, maserka može osećati iskorišćeno, poput seksualnog objekta za zadovoljenje potrebe nekog muškarca. Zbog toga je taj vid odnosa jednosmeran i besmslen, pošto niti postoji lično zadovoljstvo maserke, niti ona taj odnos naplaćuje, a odnos koji je jednosmeran, može biti tretiran jedino kao profesionalna seksualna usluga! Zbog toga je preporuka, držite se poslovnog odnosa i poštujte granice koje vam je postavila maserka, a ako vam to ne odgovara, pronađite kvazi maserku za vaše seksualne potrebe, jer verovatnoća da ćete ispuniti očekivanja Art maserke za intimom su minimalna, budući da je ono što ispunjava maserku, stvar koja se ne može naručiti, nije kalkulacija, a ni recept za uspeh, ona se prosto dogodi, kao grom iz vedrog neba! Ako vam se to i slučajno dogodi, tada treba biti beskrajno zahvalan, jer vas je zadesila energetska oluja, kao vanserijsko iskustvo, što će pomeriti vašu percepciju sopstvenog erotskog doživljaja, telesnog užitka i čulnosti.

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s